Rey Muerto - 2010-03-23 10:18:21

Siła - Ustala siłę ataków w zwarciu

Wytrzymałość - zwiększa odporność organizmu


Szybkość - określa prędkość poruszania się

Inteligencja - Pozwala zrozumieć szybciej wiele rzeczy(pomoc T.O. - twojego opiekuna)

Reiatsu - Ustala ilość drzemiącej energii duchowej (1pkt = 500 reiatsu)


___________________________________________________________________________________________________
(A) - Pan A                     (B) - Pan B

Siła(A) > Wytrzymałość(B)*1,5 - ciosy od A są cięzkie do parowania przez
B , często są poważne ( szansa 1/12 na poważne obrażenia)

Siła(A) > Wytrzymałość(B)*2 - ciosy od A mogą być często śmiertelne dla B ( szansa 1/8 na poważne obrażenia)

Wytrzymałość(A) > Siła(B)*1,5 - na A tylko potężne ciosy od B stanowią zagrożenie ( szansa 1/2 na zadanie obrażeń )

Wytrzymałość(A) > Siła(B)*2 - na A nie działa
żaden atak B ( szansa 1/4 na zadanie obrażeń )

Szybkość(A) > Szybkość(B)*1,5 - B jest ciężko dotrzymać kroku A ( szansa na trafienie 1/4 )

Szybkość(A) > Szybkość(B)*2 - B nie ma szans nadążać za A (szansa na trafienie 1/8 )

Inteligencja(A) > Inteligencja(B)*1,5 - A znajduje słaby punkt B w przeciągu 7tur ( pisze ją Admin lub osoba z zmniejszą Intelig.)

Inteligencja(A) > Inteligencja(B)*2 - A znajduje słaby punkt B w przeciągu 3tur ( pisze ją Admin lub osoba z zmniejszą Intelig.)

www.pogotowie-ratunkowe.pun.pl www.logistyka-wscil.pun.pl www.monavie.pun.pl www.emocje.pun.pl www.mrocznahistoria.pun.pl